Priorització i seqüenciació d’objectius
segons l’Adquisició del Llenguatge
|
Objectius comunicatius (Potenciar la intenció comunicativa, potenciar la interacció conjunta amb l'adult i augmentar l'ús d'habilitats comunicaties diverses).
|
Objectius de comprensió (inicarem la intervenció potenciant les situacions comunicatives, fent una incidència transversal al llarg de totes les activitats planificades)
|
Objectius de producció: léxica (augmentar el lèxic autònom, millorar la semàntica lexical i disminuir les dificultats d'evocació), sintàctica (agumentar la longitud estructural i disminuir les dificultats estructurals) i
morfològica
|
Objectius de l’ús del llenguatge (pragmàtica) (ampliar la morfologia flexiva a nivell lèxic (gènere i número) i sintàctica (concordància)).
|

Els objectius que prioritzaré a la meva intervenció són els objectius comunicatius, els objectius de comprensió i els objectius de producció, pel que fa referència al llenguatge, així mateix també hi hauran activitats programades referents a l'estimulació cognitiva, principalment a l'atenció, a la concentració i a la memòria.
BIBLIOGRAFIA
Pérez Pérez, E. (2013). Diagnóstico e intervención en las dificultades evolutivas del lenguaje oral. Barcelona: Editorial Lebón.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada